550x655

Stek je plant

Rank 5289 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Een nieuwe plant uit één enkel blaadje laten groeien? Ja, dat is mogelijk. En het is ook heel leuk om te doen. Dit boek maakt kamerplanten stekken makkelijk en geeft je inspiratie en zelfvertrouwen. Met deze gids leer je de belangrijkste stekmethodes, toegepast bij meer dan veertig fotogenieke planten. Bij elke plant vind je de juiste tips. Binnen de kortste keren zie je je eigen stekjes wortelen en weet je precies hoe je ze moet verzorgen. Zo breid je je plantenverzameling uit en heb je altijd stekjes om te delen met je vrienden. Iris van Vliet is fotograaf, begon een plantenasiel, en is inmiddels een van de bekendste plantenbloggers van Nederland met tienduizenden volgers op Instagram en YouTube. Met Mama Botanica wil ze iedereen inspireren om zich te omringen met planten. “Planten zijn niet alleen mooi en fascinerend, maar door ze te stekken en te verzorgen, zorg je ook voor jezelf.” "Met de tips van Iris verhoog je onmiddellijk de slagingskans bij het stekken van planten, zodat je huis binnen no time vol staat met nòg meer groen. En zo heb je altijd leuke kleine kadootjes bij de hand voor familie, vrienden en andere plantenliefhebbers." - Judith de Graaff, oprichter van Urban Jungle Bloggers

Kunst & Cultuur
Non-fictie informatief/professioneel algemeen