Strikt geheim

Toffe chicklit voor tienermeisjes! Ik zal de waarheid eerst maar eens in dit boek opschrijven voordat ik het aan mijn ouders vertel. Maar dan moet ik wel bij het begin beginnen. Ravia schrijft in haar dagboek over alles wat een meisje van dertien bezighoudt. Over haar moeder, haar vriendin Lidian, de eerste dagen op de middelbare school, de meisjes uit haar klas, die allemaal veel volwassener lijken dan zijzelf, en over haar dromen. En alles wat Ravia schrijft, is geheim. Eén ding weet ze zeker: dit dagboek is niet bestemd voor de ogen van haar ouders! Mijn moeder zat maar naar Lidian te luisteren en vragen te stellen. Het waren net twee vriendinnen die met elkaar zaten te praten. Ik zat er maar een beetje voor aap bij. ‘Ga je mee naar boven?’ vroeg ik op een gegeven moment, want ik wilde zelf ook wel eens een volwassen gesprek met Lidian voeren.

Is Strikt geheim het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Strikt geheim