Stuntvlogger Sam en de vloek van Atlantis

Stuntvlogger Sam en de vloek van Atlantis

Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 9
Junior Spots 4   Topics 0

Stuntvlogger Sam en De Vloek van Atlantis van Jelmer Jepsen en illustrator Wilbert van der Steen is het supergrappige vervolg op Stuntvlogger Sam en de wolf van Weverseind. In deel 2 gaat Sam opnieuw de uitdaging aan om zo veel mogelijk likes te scoren. Don’t try this at home! Sam gaat op brugklaskamp in de Belgische Ardennen. Natuurlijk gaat zijn vlogcamera mee! Zul je net zien: wordt hij ook nog eens ingedeeld in het groepje waar zijn vlogrivaal Danny Durfal in zit. Danny daagt Sam uit voor een duel: durft Sam midden in de nacht in te breken in pretpark Historyland, dat naast de camping ligt, en stunts op te nemen? Natuurlijk durft Sam dat! Er ontstaat een spannende battle tussen de twee vloggers. Maar dan gaat het mis, en het is nog maar de vraag of alles voor iedereen goed zal aflopen… Het eerste deel, Stuntvlogger Sam en de wolf van Weverseind, staat op de Tiplijst van de Kinderjury en is genomineerd voor de Hotze de Roosprijs. ‘Een grappig én spannend avontuur dat heel goed past bij de belevingswereld van kinderen van vandaag de dag.’ Hebban.nl

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
De avonturen van stuntvlogger Sam (2)
Luitingh Sijthoff
18 juni 2020