Sturm der Liebe - De test

In Sturm der Liebe volgen we de levens en vooral de liefdes van de gasten en het personeel van hotel Fürstenhof. Onbeantwoorde verliefdheden, jaloezie, gebroken harten, overspel, verraad en intriges, verwachtingen en hoop: alle personages uit Sturm der Liebe krijgen ermee te maken. Maar wanneer de storm gaat liggen, blijkt de liefde steeds weer te zegevieren ... Barbara keert terug met een driest plan: zij wil de voogdij over Valentina om zo het Fürstenhof in haar bezit te krijgen. Ze nodigt een oude bekende op het Fürstenhof uit die moet beweren dat hij een affaire met Miriam had en dat hij de vader is van Valentina. Robert eist een vaderschapstest, maar die geeft een onverwacht resultaat... Sturm der Liebe is de meest bekeken Europese televisieserie en wordt in zeventien landen uitgezonden.

Is Sturm der Liebe - De test het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sturm der Liebe - De test