Tedere gevoelens

Ook verkrijgbaar als e-boek Ook verkrjgbaar in de iBookstore
In Sturm der Liebe volgen we de levens en vooral de liefdes van de gasten en het personeel van hotel Fürstenhof. Onbeantwoorde verliefdheden,  jaloezie, gebroken harten, overspel, verraad en intriges, verwachtingen en hoop: alle personages uit Sturm der Liebe krijgen ermee te maken. Maar wanneer de storm gaat liggen, blijkt de liefde steeds weer te zegevieren ... Simon en Maike wagen de sprong en gaan een schijnhuwelijk aan. Maar het valt Simon steeds zwaarder om zijn ware gevoelens voor de mooie Zuid-Afrikaanse te verbergen. Eva is dolgelukkig wanneer het haar eindelijk lukt om Robert met zijn dochter te verzoenen en stelt plots vast dat ze meer voelt voor de jonge weduwnaar... Sturm der Liebe is de meest bekeken Europese televisieserie en wordt in zeventien landen uitgezonden.

Is Tedere gevoelens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tedere gevoelens