Suicide notes

Ik ben niet gek. Ik snap niet waarom ze zich zo druk maken over wat er is gebeurd. Toch maakt iemand zich er kennelijk heel erg druk over, anders lag ik hier niet. Ik durf te wedden dat mijn moeder erachter zit. Die maakt altijd overal zo'n drama van.

Het is nieuwjaarsdag als Jeff wakker wordt. Niet in zijn eigen bed, maar op de gesloten psychiatrische afdeling van een ziekenhuis, met verband om beide polsen. Volgens hem is er niets aan de hand - en dat houdt hij ook vol tegenover dokter Katzrupus, ofwel Cat Poop. Hem vertelt hij niets over zijn beste vriendin Allie, en hoe alles veranderde toen zij een wel erg leuke vriend kreeg.

Het zijn twee andere patiënten die hem echt aan het denken zetten: de grappige, maar zwaar suïcidale Sadie en Rankin, de sportheld van wie Jeff zijn ogen niet af kan houden als hij hem ziet masturberen onder de douche.

De rebelse stem en zwarte humor van Jeff maken Suicide Notes een boek dat je niet meer neer kunt leggen voor je het helemaal uit hebt.

Recensies (1)

Is Suicide notes het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Suicide notes