Super Kid - Iedereen kan superheld worden

Dit e-book is NIET geschikt voor zwart-wit e-readers.

Je raadt nooit wat meneer Pindakaas vandaag in de klas zei: `Dit is mijn eerste dag met jullie en ik zie nu al dat jullie heel bijzonder zijn. Jullie hebben allemaal een GROOT GEHEIM. En wat denk je? We zijn allemaal superhelden. Ik viel bijna van mijn stoel. We hebben iedereen een eigen superheldennaam gegeven. Ik ben Casper Cartoon Kid, mijn beste vriend heet Big Feet Pete en die zeurende Noella Neefjes noemen we The Incredible Sulk. Als superhelden strijden we tegen onrechtvaardigheid, maar ook tegen Ronny en Tonny de tweelingvampier. Ze hebben iets van ons gestolen en dat willen we terug: Wham Bam Jelly & Jam.

Is Super Kid - Iedereen kan superheld worden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Super Kid - Iedereen kan superheld worden