Sushi & ceviche

Sushi, sashimi, ceviche, pokébowl, tartaar, carpaccio, en nog veel meer. De culinaire trend van verse vis nam de laatste jaren een vlucht. Goed voor het figuur en een geweldige bron van eiwitten en mineralen.

Met Sushi & ceviche maken hobbykoks en visliefhebbers in 60 recepten en met prachtige fotografie een inspirerende wereldreis langs bereidings- en conserveringstechnieken van duurzame vis.

Inclusief recepten voor sauzen en kruiden, lunches en salades, bowls en schotels om te delen. Van Hawaïaanse pokébowls, Peruaanse ceviche en tiradito tot Scandinavische gravlax en Mexicaanse tostadas. Ontdek nieuwe smaken en laat je verrassen.

'Een zeer interessant werk over de verschillende manieren om rauwe vis (of gerookte vis of tataki) aan te bieden.'
- Thuries – Le magazine de la gastronomie

'[...] een ode aan de diversiteit van rauwe visgerechten en een herinnering aan het belang van duurzaamheid in onze culinaire keuzes.'
- Mevrouw Hamersma

Is Sushi & ceviche het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sushi & ceviche