Taxo Luma

Taxo Luma

‘Wanneer het goede ophoudt te bestaan en onrechtvaardigheid de macht grijpt, zal ik mijzelf incarneren als Avatar. In elke eeuw maak ik mij kenbaar om het goede te beschermen, alle kwaad te vernietigen en de waarheid te realiseren.’

Twee hoofdpersonen, een jonge vrouw Taxo genaamd, en een jongeman Barato Beinoni, komen onafhankelijk van elkaar in een spannende zoektocht naar Waarheid terecht, die zich in Europa en het Midden-Oosten afspeelt. Barato ontmoet Asaph Muzethi die hem inwijdt in het mysterie ‘The Chariot of Fire’, dat in de Bijbel genoemd wordt als het visioen van Ezechiël. Bovendien informeert hij Barato over de geheimen van de Essenen, de Kabbala, Melchizedek en de Torah. Hij krijgt de opdracht om Taxo te vinden, want zij is de vrouwelijke Avatar, de Messias.

Lars Muhl: TAXO LUMA is een holografisch en metafysisch verhaal met ontelbare lagen die onderling met elkaar verbonden zijn.

Religie & Spiritualiteit
Edicola Bewustwording