0000361830_Te_veel_en_nooit_genoeg_2_710_130_0_0

Te veel en nooit genoeg

Rank 1548 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 1 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1 Newsroom 2   Topics 0

In dit onthullende, gezaghebbende portret van Donald J. Trump en de giftige familie die hem heeft gemaakt, schetst zijn nicht de duistere geschiedenis van hun familie.

Mary bracht haar jeugd grotendeels door in het imposante huis van haar grootouders, waar Donald en zijn broers en zussen opgroeiden. Ze beschrijft een nachtmerrie vol trauma’s, destructieve relaties, verwaarlozing en misbruik. Ze legt uit hoe familiepatronen en de schadelijke relatie met zijn vader, de beschadigde man hebben gecreëerd die Trump nu is.

Mary was persoonlijk aanwezig bij talloze etentjes en de soms grimmige, en verwarrende familie-bijeenkomsten. Ze vertelt alles, van Donalds plek in de schijnwerpers van de familie en de verschrikkelijke manier waarop Donald, de favoriete zoon van Fred Trump, hem vervolgens afdankte toen hij Alzheimer kregen.

Mary’s inzicht en familiale band zijn cruciaal om te onthullen hoe Donald en de rest van zijn clan in elkaar zit. Alleen een insider kan deze zenuwslopende saga vertellen, Mary is de enige Trump die de waarheid wil vertellen over een van ’s werelds meest machtige en disfunctionele families.

Literaire non-fictie algemeen
Xander Uitgevers B.V.