Teken je les

Rank 3863 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
eken jij weleens in je les? Tekeningen zijn heel nuttig om je uitleg te verhelderen. Ze helpen leerlingen om de lesstof te begrijpen, analyseren en onthouden. Ons brein kan immers beter informatie opnemen als er zowel woorden als beelden worden gebruikt.
Denk je nu: "Ja, maar … ik kan echt niet tekenen!", dan is dit boek geschikt voor jou! Rachel Levi laat in dit boek zien hoe je snel en simpel beeldtaal kunt gebruiken in je lessen. Haar methode is eenvoudig. Zo eenvoudig, dat ze inmiddels duizenden mensen aan het tekenen heeft gekregen.
Mooi tekenen is daarbij niet het doel. Het gaat erom dat je je woorden visueel kracht bijzet. Door zelf te tekenen, creëer je bovendien een cultuur waarin leerlingen ook op een snelle manier kunnen tekenen.
Teken je les is een praktijkgericht boek, met veel voorbeelden en oefeningen die je helpen om zonder al te veel moeite een visuele aanpak in je klas of op schoolniveau toe te passen. Lees het met een stift en schetsboek bij de hand en ga direct aan de slag.
Bazalt Educatieve Uitgaven