Tekens tot liefde

‘We zeggen al duizenden jaren tegen onszelf dat de liefde sterker is dan de dood, maar helemaal vertrouwen doen we dat niet. In deze roman wekt de hoofdpersoon heel concreet iemand op uit de dood met zijn liefde.’ – Jan Kjaerstad
Cecilia is een grafisch ontwerpster met een passie voor het ontwerpen van letters. Haar droom is om een eigen alphabet te maken dat de bedoeling achter de woorden duidelijk maakt en de woorden tot leven wekt.
Na een aantal mislukte relaties voelt ze zich aangetrokken tot Arthur, een onbekende man die een ring draagt met de letter A. Hij redt haar na een verkeersongeval en ze krijgen een verhouding. Arthur speelt cello, is bakker en zit vol betoverende verhalen. Hij geeft Cecelia alles wat een mens nodig heeft: brood, liefde, muziek en vertellingen. Zij is ervan overtuigd dat ze een alphabet en een liefde heeft gevonden die de dood kunnen trotseren.

Is Tekens tot liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tekens tot liefde