Terugslag

Terugslag

Rank 558 Gelezen 22 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 57 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 1   Topics 0
Eerder schreef James Patterson twee succesvolle presidentsthrillers met Bill Clinton: President vermist en De dochter van de president. Nu waagt hij zich opnieuw achter de voordeur van het Witte Huis met een akelig actuele thriller over het Amerikaanse presidentschap.
In Amerika heeft de slimste president ooit de verkiezingen gewonnen. Helaas is hij ook onbetrouwbaar en onvoorspelbaar.
Keegan Barrett is president van Amerika geworden vanwege zijn succes als directeur van de CIA. Maar zes maanden na zijn eerste termijn bedenkt hij een machtsgreep met dodelijke gevolgen.
Barrett geeft special agents Liam Grey en Noa Himel het bevel om zijn plan uit te voeren, maar het is onzeker waar hun loyaliteit ligt. De CIA volgt normaliter de orders van de president, maar ze hebben gezworen de Amerikaanse grondwet te verdedigen tegen alle vijanden, zowel internationaal als nationaal.
Wanneer de dreiging rechtstreeks vanuit het Oval Office komt, lijkt dit het begin van het einde.

Literaire thriller
Cargo