The Having

The Having

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

In ‘The Having’ van Suh Yoon Lee en Jooyun Hong kom je erachter hoe je slapend rijk kunt worden. Als journalist Jooyun Hong op zoek gaat naar het geheim achter de rijkdom in haar land belandt ze onverwachts in de leer bij de mysterieuze goeroe van de Zuid-Koreaanse rich and famous: Suh Yoon Lee.

Wat ze van deze goeroe leert, verandert haar leven – ze wordt gelukkiger, vindt meer rust, en wordt rijker dan ze ooit had durven dromen. En zo rijk kun jij ook worden – zonder veel moeite. In ‘The Having’ delen goeroe en student deze baanbrekende methode om miljonair te worden.

Suh Yoon Lee is een Zuid-Koreaanse bestsellerauteur en goeroe van de allerrijksten. Haar inzichten komen uit oude, Aziatische wijsheden en analyses van 100.000 gevallen van rijkdom. Jooyun Hong is gerenommeerd journalist en voormalig consultant.

Religie & Spiritualiteit
Kosmos Uitgevers
15 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,00 Bestel het e-book € 12,99