The Hawks kampioen 2015

Dit boek is een verzameling van alle verslagen die ik gedurende ons kampioensjaar 2012 heb geschreven voor de website van honkbalvereniging The Hawks uit Dordrecht.

Het laat de weg zien van mijn overstap, via de eerste oefenwedstrijden resulterend in een kampioenschap en promotie naar de hoofdklasse.

Een en ander aangevuld met mooi beeldmateriaal.

Dat wat begon als een onzekere overstap nadat ik 12 jaar bij Sparta / Feyenoord heb rondgelopen eindigde in een waar feest wat niet alleen ik maar iedereen niet had kunnen dromen.

Ondanks dat we niet de beste spelers uit de overgangsklasse hadden waren we wel veruit het beste team.

Doordat de groep zo hecht was voelde ik me al gauw thuis en werd het voor mij een van de mooiste honkbaljaren die ik heb meegemaakt.

Voor vele zal dit boek zoals de Engelsen zo mooi kunnen zeggen "A walk down memory lane" zijn.

Is The Hawks kampioen 2015 het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op The Hawks kampioen 2015