Toekomst voor u en uw kinderen

Dr. Wayne W. DYER
EEN TOEKOMST VOOR U EN UW KINDEREN
Een actueel boek over een van de meest prangende opvoedkwesties van onze moderne samenleving. Hoe kunnen we onze kinderen zo opvoeden dat ze niet de verkeerde weg inslaan?
Veel opvoedingsmethoden leiden tot neurotische kinderen, die later maar moeizaam hun plaats weten te vinden in de steeds complexer wordende wereld. Maar kinderen die volgens de uitgangspunten van Dr. Wayne W. Dyer worden opgevoed, zullen problemen en verantwoordelijkheden nooit uit de weg gaan. Integendeel! Ze zullen het leven accepteren zoals het op hen afkomt en elke situatie aangrijpen om er geestelijk verrijkt en met hernieuwd zelfvertrouwen uit tevoorschijn te komen.
Dr. Wayne W. Dyer heeft wereldwijd zijn naam gevestigd als de psychotherapeut met de heldere inzichten, de begrijpelijke woordkeus en de praktische adviezen. Ondanks zijn moeilijke jeugd die hij doorbracht in weeshuizen en bij pleeggezinnen heeft hij zijn dromen waar weten te maken en behoort hij al meer dan dertig jaar tot de top van de inspirerende en spirituele leiders.

Is Toekomst voor u en uw kinderen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Toekomst voor u en uw kinderen