Toen was ze weg

Toen was ze weg

Rank 4023 Gelezen 594 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 582 Favoriet 12 Recensies 27
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 2 Lijsten 7 Spots 1   Topics 0   Leesclub

Ze was vijftien, haar moeders oogappel. Ze had haar hele leven nog voor zich. En toen, in een oogwenk, was Ellie verdwenen.

Tien jaar later heeft Laurel de hoop nog altijd niet opgegeven dat ze Ellie zal vinden. Als ze een charismatische man leert kennen voor wie ze als een blok valt, brengt dit wat licht in haar leven. Maar wat haar volledig de adem beneemt is zijn negenjarige dochter. Want dat meisje is het evenbeeld van Ellie. En alle onbeantwoorde vragen die Laurel al zo lang achtervolgen komen in volle vaart terug.

Wat is er met Ellie gebeurd? En wie heeft er nog steeds geheimen prijs te geven?

Literaire thriller
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
22 juni 2021
24 juni 2021

Marvin O. Hebban Recensent

Inhoudelijk van middelmatig niveau, wel goed verteld

door: Marvin O. 2 likes ebook

Op een dag verlaat de vijftienjarige Ellie het huis om naar de bibliotheek te gaan. Daar komt ze niet aan. Nooit wordt nog een spoor van haar gevonden. Het huwelijk van haar ouders gaat eraan onderdoor en de relatie tussen Ellies moeder Laurel en haar andere kinderen is nooit meer hecht. Tien jaar...

Reacties op: Toen was ze weg