Het toestel is in gesprek, heeft u één moment? bestaat uit een verzameling unieke reacties van bellers op de eenvoudige vraag ¿het toestel is in gesprek, heeft u één moment. De publicatie is een reactie op de campagne van Youp van ¿t Hek over falende klantenservices.
De publicatie bevat de unieke en vaak komische antwoorden van bellers op de eenvoudige standaardvraag van een helpdeskmedewerker. Met reacties als ¿Duurt het lang? Ik bel vanuit Emmen¿, ¿Ja ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?¿ of ¿Op zich wel, maar ik heb nu geen tijd¿.
De publicatie bevat de unieke en vaak komische antwoorden van bellers op de eenvoudige standaardvraag van een helpdeskmedewerker. Met reacties als ¿Duurt het lang? Ik bel vanuit Emmen¿, ¿Ja ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?¿ of ¿Op zich wel, maar ik heb nu geen tijd¿.