Toffe tiet

Wat doe je als je ontdekt dat je borstkanker hebt en nog maar je in de twintig bent? Nadat je meerdere woedeaanvallen hebt gehad over het feit dat je je haar gaat verliezen en waarschijnlijk ook een borst kwijtraakt, ga je er misschien een blog over beginnen. Dat doe je zeker als je zon grote bek hebt als Lisa. Op haar lange lijst van dingen die ik voor mijn dertigste wil doen stond niet: borstkanker overwinnen. Terwijl ze haar sociale leven op een laag pitje moest zetten, was haar blog over kanker een uitlaatklep én een manier om haar vrienden en familie op de hoogte te houden. Haar confronterende stijl en de humor waarmee ze de ingrijpende gebeurtenissen vertelt vormen een meeslepende leeservaring. En in dit briljante, moedige en inzichtelijke boek vertelt Lisa hoe het is om met kanker te moeten leven. Toffe tiet zal je aan het lachen én aan het huilen maken en je weer vertrouwen in het leven geven

Is Toffe tiet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Toffe tiet