Toon De Woordenbende

Toon De Woordenbende

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Toon Lagas, de Utrechtse schrijver, dichter, brengt zijn nieuwe boek ‘Toon de Woordenbende’ uit. Na de ongewone belangstelling voor zijn boek ‘De Piano’ in 2017 met verhalen en gedichten rondom de beroemde piano op het CS Utrecht, besproken op RTV Utrecht en op RTL TV en het succes van zijn blog ‘toondewoordenbende’ op blogspot.com, wat tot op heden ruim achtentwintigduizend keer gelezen is, wil Toon deze Woordenbendes in boekvorm uitbrengen.

Een Woordenbende is een kort verhaal dat eindigt met een gedicht. Hierbij volgen zijn ogen en zijn hart dagelijkse gebeurtenissen, hij maakt nieuwe herinneringen of beschrijft het leven in Utrecht vol gevoel en humor. Met illustraties van Marion Smit.
Poëzie
Vior Webmedia V.O.F.
17 april 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,95

Lezersrecensies (1)

Boeiend en geamuseerd verteld

door: Mieke Wijnants 1 like
Een woordbende is een kort verhaal dat eindigt met een gedicht, waarbij de auteur zich niet gehouden voelt aan het geldend taalgebruik. Dit is op een leuke manier verwerkt in dit boek; Hé Pik, jochie, wijffie. In ‘Toon de Woordenbendes’ lezen we over Toons herinneringen, verwondering, liefde...