Tori

Gelezen 11 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 2
Junior Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 3 Top25's 1   Topics 0

Tori vertelt het bloedstollende avontuur van drie dappere mensenkinderen: Cel, Bones en Zi. Hun vader, de reuzenschildpad Jean-Michel, is een echte 'tori-man', een verhalenverteller. Zijn verhalen zijn zo populair dat vaak het halve eiland zich rondom het kampvuur verzamelt om naar hem te luisteren.

Maar dan staat op een dag de afgunstige Vos in zijn geblindeerde limo voor de deur. En Vos heeft akelige plannen met hun vader Jean-Michel.

Gewapend met een potloodzwaard, een ijzersterk Colossusschild en een raadselachtige tijgerklauw komen de drie kinderen hun vader te hulp. Zijn ze tegen de kwaadaardige Vos opgewassen?

Kind & Jeugd
Kinderboeken algemeen
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Das Mag Uitgeverij B.V.
28 september 2017
28 september 2017

Katy Hebban Recensent

Een unieke en visuele vertelling die van de pagina's spat

door: Katy

Op een dag vinden vijf reuzenschildpadden een aantal eieren op het strand. Eén van de schildpadden, Jean-Michel Tortoise, blijft bij de eieren tot ze uitkomen. Zo wordt hij de vader van de mensenkinderen Cel, Bones en Zi. Hij geeft ze een thuis en leerde de kinderen alles wat hij zelf ooit geleerd...

Reacties op: Tori