Tot we elkaar weerzien

Een Amerikaanse soldaat, Link Winsom, wordt in 1943 gemobiliseerd op een afgelegen legerbasis in Mississippi. Op de basis worden de laatste voorbereidingen getroffen voor de uitzending naar het front. Ondanks alle beroering en onzekerheid wordt Link verliefd op een meisje uit het Zuiden, Libba Coltrain. Ze zijn beide jong, verliefd en naïef. Voordat Link naar Europa wordt verscheept, beloven ze plechtig elkaar trouw te blijven en op elkaar te wachten.
Terwijl Link in de verschrikkingen van de oorlog belandt, moet Libba zich thuis staande houden. Ze schrijft hem elke dag lange, hartstochtelijke brieven. Maar als ze naar verloop van tijd geen reactie meer krijgt, slaat de twijfel toe. Is hun liefde bestand tegen de spanning die de oorlog met zich meebrengt?

Is Tot we elkaar weerzien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tot we elkaar weerzien