Totdat Hij komt

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Het Avondmaal nam voor C.H. Spurgeon een bijzondere plaats in. Vol vreugde spreekt hij over het grote offer van de verzoening, waarvan brood en beker de tekenen zijn. Centraal staat daarbij voor hem de 'gemeenschap met Christus', de diepe relatie tussen Christus en de gelovige. Aan deze Heiland mag ieder zich gewonnen geven. Spurgeon laat zich niet alleen zien als talentvol spreker, maar hij toont ook zijn warme, pastorale hart. Zijn eigen worsteling wordt zichtbaar, maar ook de vrede en troost die hij vindt in de dienst van de Heere. De overdenkingen zijn levendig en aansprekend door hun persoonlijke karakter en de vele herkenbare voorbeelden die Spurgeon gebruikt. Totdat Hij komt verscheen voor het laatst in het Nederlands bij Wever in Franeker in 1981. Deze nieuwe uitgave in een toegankelijke vertaling laat Spurgeons geestelijke inzicht weer schitteren. +

Uitgeversgroep Jongbloed
01 januari 2017