Troubletwisters

Troubletwisters - het begin vertelt het verhaal van de tweeling Jaide en Jack Shield, die bij hun excentrieke grootmoeder in een kustplaatsje gaan wonen. Daar raken ze betrokken bij een eeuwenoude strijd tegen een kracht die Het Kwaad heet. Buiten medeweten van de mensheid zijn er Bewakers over de hele wereld. Zij beschermen ons tegen Het Kwaad, dat via zogenoemde Portalen de wereld probeert binnen te dringen. Jaide en Jack hebben er geen flauw vermoeden van dat hun grootmoeder een Bewaker is, laat staan dat zij erfgenamen zijn van haar magische krachten - en de gevaarlijke missie die daarbij hoort...

Is Troubletwisters het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Troubletwisters