Tussen dromen en ontwaken

CAROLA: Zijn woorden verpletterden me.
Terwijl Jack zich van me af liet rollen en mij meteen zijn rug toedraaide bleef ik stokstijf liggen, te gechoqueerd om te reageren. Mijn keel kneep zich samen en ik voelde hoe mijn hart op hol sloeg.

JACK: Ik moet hebben gekermd of mijn paniek op een andere manier hebben verraden. Om me niet helemaal te verliezen zocht ik wanhopig mijn geest af naar een gepaste opmerking. Er kwam niets, ik was helemaal leeg. Ik balde mijn vuisten, voelde hoe de aderen in mijn nek opzwollen.

MICHELLE: Iedereen staarde naar me, staarde elkaar aan maar niemand zei wat. Verstijfd bleef ik staan. Iemand, wie dan ook moest me antwoord geven, bevestigen dat het niet waar was. Dat het onmogelijk waar kon zijn.

'Tussen dromen en ontwaken' gebaseerd op waar gebeurde feiten, vertelt de bewogen kinderjaren van Carola alsmede haar volwassen leven. Het vertelt ook het verhaal van Jack, Carola's grote liefde en de bewogen jeugd van hun dochter Michelle.
Tussen dromen en ontwaken is een eerlijk geschreven document waarbij de zoektocht naar liefde en geluk centraal staat.

Is Tussen dromen en ontwaken het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Tussen dromen en ontwaken