20170916_145841

VN:

De tweelingmoorden

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

Gus Wheatley heeft als jonge advocaat alles bereikt: succes, geld, macht en aanzien. Niets staat zijn verder bliksemcarriere nog in de weg, totdat zijn vrouw Beth spoorloos verdwijnt.

Beths verdwijning valt samen met een reeks brute moorden die Seattle in zijn greep houdt. De FBI heeft het al snel over 'de tweelingmoorden', vanwege de gelijkenis tussen de slachtoffers. Het vermoeden bestaat dat Beth het volgende slachtoffer van de moordenaar is geworden.

Wanneer Gus uiteindelijk zelf op zoek gaat naar zijn vrouw, blijkt de waarheid schokkender dan hij ooit had durven vermoeden.

Thriller
Oorspronkelijke titel
Under Cover of Darkness
Rogier van Kappel
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
01 april 2003
01 april 2003

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Anneke Gieling

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Grippando is meesterlijk verteller

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
"De vrouw van een jonge advocaat verdwijnt spoorloos. Is zij het slachtoffer van een seriemoordenaar... of is zij zelf medeplichtig aan een misdaad?", deze teaser is te lezen onder de titel van het boek De tweelingmoorden van de voor mij volledig onbekende James Grippando. Op een of andere manier...

Reacties op: De tweelingmoorden