Uit het oog

Uit het oog

Gelezen 62 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 72 Favoriet 2 Recensies 13
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Een verslavende en intelligente psychologische thriller voor fans van Shari Lapena en Ruth Ware.

Alice Bell weet dat haar man George van mooie vrouwen houdt. Ze weet ook dat hij haar
aanbidt en dat haar zwangerschap hun relatie alleen maar hechter zal maken. Maar als ze
terugkomt van een zakenreis ziet ze in de weerspiegeling van een treinraam een prachtige
roodharige vrouw. Een vrouw die het evenbeeld is van Ruth, haar medestudente van jaren
geleden, die na een nachtelijke zwempartij spoorloos is verdwenen. Wanneer ze George
vertelt over het voorval in de trein reageert hij heel terughoudend. En als ze ontdekt dat een
oude groepsfoto vlak daarna bijgeknipt en opnieuw ingelijst is, wordt Alice wantrouwend. Want
wat weet George over Ruth, en wat was zijn relatie met haar? En kan Alice zelf nog vertrouwen
op de herinneringen aan haar studietijd?

Literaire thriller
Cargo
17 oktober 2019
17 oktober 2019

Onno van Rijen Hebban Recensent

Meer drama dan thriller

door: Onno van Rijen

Nicola Rayner is geboren in Abergavenny in Zuid-Wales en is half Engels, half Welsh. Ze is freelancejournalist, gespecialiseerd in dans en reizen. Uit het oog is haar debuut; het werd tweede in de Cheltenham First Novel Competition van 2018.

Alice is getrouwd met George Bell, een voormalig...

Reacties op: Uit het oog