Uitgebroed

Verteerd door pijn en verdriet besluit Lilith van Winckel om zichzelf voor een aankomende trein te gooien. Er wordt om haar getreurd, maar niemand in haar omgeving is echt verbaasd. Nadien gaat het leven voor haar familie en vrienden verder. Al snel blijkt dat er meer aan de hand is en dat de vrouw de maanden voor haar dood een plan met verstrekkende gevolgen heeft uitgebroed.
Hoewel verraad, moord en wraak de voornaamste ingrediënten zijn van deze pageturner, heeft het verhaal meerdere lagen. De verrassende wendingen en bij momenten pijnlijk mooie beschrijvingen maken van dit boek een aangrijpende thriller die nét even anders is dan we gewend zijn.

Pat Craenbroek is een vrouwelijke arts die in het begin van haar carrière als gerechtsarts aan de slag was. Nu laat ze haar levendige en soms licht morbide verbeeldingskracht de vrije loop in Uitgebroed, een duister, en op alle fronten overtuigend verhaal.

Redactionele recensie

Recensies (69)

Meer recensies

Is Uitgebroed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Uitgebroed