Uitgebroed

Uitgebroed

Gelezen 196 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 177 Favoriet 16 Recensies 69
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 11   Topics 0

Verteerd door pijn en verdriet besluit Lilith van Winckel om zichzelf voor een aankomende trein te gooien. Er wordt om haar getreurd, maar niemand in haar omgeving is echt verbaasd. Nadien gaat het leven voor haar familie en vrienden verder. Al snel blijkt dat er meer aan de hand is en dat de vrouw de maanden voor haar dood een plan met verstrekkende gevolgen heeft uitgebroed.
Hoewel verraad, moord en wraak de voornaamste ingrediënten zijn van deze pageturner, heeft het verhaal meerdere lagen. De verrassende wendingen en bij momenten pijnlijk mooie beschrijvingen maken van dit boek een aangrijpende thriller die nét even anders is dan we gewend zijn.

Pat Craenbroek is een vrouwelijke arts die in het begin van haar carrière als gerechtsarts aan de slag was. Nu laat ze haar levendige en soms licht morbide verbeeldingskracht de vrije loop in Uitgebroed, een duister, en op alle fronten overtuigend verhaal.

Thriller
Paris Books
12 juni 2018
15 juni 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Kees van Duyn Hebban Recensent

Handleiding voor de perfecte moord?

door: Kees van Duyn

Toen ze nog een kind was, werd Pat(ricia) Craenbroek geprezen voor haar taalgevoel. Ze las veel en nam ook deel aan verschillende opstelwedstrijden waarvan ze er een aantal won. Het was altijd al een droom om een boek te schrijven, maar tot de zomer van 2017 was het er nooit van gekomen. Ze heeft...

Reacties op: Uitgebroed