Undercover 3 – De ijzeren tijger

De ijzeren tijger

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult   Topics 0

Actie en mysterie in een Undercover-avontuur

Yasmina, Alex en zijn moeder Ilse zijn nog maar net ontsnapt aan een  levensgevaarlijke sekte in Griekenland als Interpol hen voor een nieuwe undercovermissie wil inzetten. In een eeuwenoud paleis in Venetië hangt mogelijk een gestolen schilderij van Johannes Vermeer. Samen met Boris, de baas van Interpol, gaat het trio op onderzoek uit en infiltreren ze het gebouw tijdens een gemaskerd bal. De opdracht lijkt simpel, maar de zoektocht naar het schilderij is nog maar het begin van een spannend en onvoorspelbaar avontuur. De illegale handel in geroofde kunst leidt Alex naar een mysterieus geheim uit de Gouden Eeuw en een verdwenen zeilschip vol Hollandse Meesters.

Spannend, onvoorspelbaar en vol actie: het perfecte leesavontuur voor jongens en meisjes vanaf 12 jaar. Voor de fans van de boeken van Chris Bradford, Rick Riordan en De Grijze Jager.

Young Adult
Fictie 13-15 jaar