Uur van de waarheid

Ex-marinier John Clark, het duistere alter ego van Jack Ryan, en zijn schoonzoon Domingo 'Ding' Chavez hebben de CIA verlaten om een nieuwe organisatie met de codenaam Rainbow op te richten. Rainbow is een eliteteam van Amerikaanse, Engelse, Israëlische, Franse en Duitse agenten dat in geval van internationaal terrorisme onmiddellijk in actie zal komen.

En die gelegenheid laat niet lang op zich wachten, want Rainbow bestaat nog maar nauwelijks of het geweld slaat op verschillende plaatsen toe: een gijzeling in een Zwitserse bank, de ontvoering van een zakenman in Duitsland, een bloedige aanslag op een pretpark in Spanje.

Gaandeweg dring tot Clark door dat hij oog in oog staat met het grootste gevaar uit zijn hele carrière: een groep terroristen die zijn weerga niet kent. Een groep mannen en vrouwen zo meedogenloos als de wereld nog nooit heeft gezien en zo extreem opererend dat zij het leven op aarde zoals wij dat kennen, bedreigen...

Recensies (3)

Meer recensies

Is Uur van de waarheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Uur van de waarheid