Vijftig jaar op zoek

Hoe belangrijk is het om te weten wie je vader is? Voor Peter van Breemen heel belangrijk. Hij zag maar liefst twee keer in het televisieprogramma DNA Onbekend hoe Caroline Tensen de envelop met de uitslag van het DNA onderzoek openmaakte en kreeg beide keren te horen dat er geen match was. Maar Peter gaf niet op. Hij zocht door. Terwijl zijn moeder bleef zwijgen en alle vragen negeerde, vocht Peter door. In dit boek vertelt hij op boeiende en intrigerende wijze over de strijd die hij moest leveren om erachter te komen wie zijn vader was. Vader Onbekend is een zoektocht van vijftig jaar met een resultaat dat geen lezer onberoerd zal laten.

Extra: Een toegankelijke handleiding voor iedereen die zelf aan de slag wil met DNA-sites en stamboomonderzoek.

Caroline Tensen over 'Vader onbekend': "Ik vind het ongelooflijk dapper dat Peter is doorgegaan met zijn zoektocht. Wat een aangrijpend verhaal en wat een blij resultaat."

Waargebeurde verhalen
Iskander Uitgevers