Valentijn blues

Speciaal voor Valentijnsdag en ter ere van het verschijnen van haar nieuwe roman Mag ik je nummer even? schreef Sophie Kinsella het korte verhaal Valentijn blues.

Kate wil er niks van weten. Al gaat de hele wereld vandaag los met zwijmelcadeautjes, voor haar géén Valentijnsdag. Rob en zij zijn al twee maanden uit elkaar. Ze wil hem absoluut niet terug, ze wil even helemaal niks. Ja, een pizza en vroeg naar bed. Bij thuiskomst is het huis ijskoud, de verwarming doet het niet, de oven ook niet. Dan maar naar de buurtpizzeria. 'Speciaal valentijnsmenu!!!' Kate is nog niet binnen of de moed zakt haar al in de schoenen. Overal stelletjes die een liefdespizza delen en elkaar roze cocktails voeren. Bespottelijk gewoon! Dan komt er een man binnen, warrig bruin haar, Armani spijkerbroek. Met stralende ogen gaat hij naast Kate op het wachtbankje zitten...

Recensies (1)

Is Valentijn blues het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Valentijn blues