Van dit boek krijg je nog meer zin in het leven

In 'Van dit boek krijg je nog meer zin in het leven' geeft journalist Catelijne Elzes lichte tips voor een betekenisvol leven. Zingeving is een van de belangrijkste pijlers voor een lang en gelukkig leven, meer nog dan gezond eten en voldoende beweging. Er wordt vaak ingewikkeld over gedaan, maar het is eenvoudig: weet waar je hart sneller van gaat kloppen. Zoals bijvoorbeeld je buurt groener maken of koffiedrinken met een eenzame oudere. Alles kan en elke stap telt. Dit boek staat vol oefeningen, tips van deskundigen en vrolijke illustraties. Zo wordt zingeving vinden simpel en krijg je (nog meer) zin in het leven!

Journalist Catelijne Elzes is schrijfdocent aan de Hogeschool van Amsterdam, schrijft samen met huisarts Tamara de Weijer de Eet beter-boeken én coacht andere schrijvers. Ook werkt ze voor Flow, Happinez, Libelle (Gezond) en PlusMagazine.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Kosmos Uitgevers
31 augustus 2021
31 augustus 2021

Reacties op: Van dit boek krijg je nog meer zin in het leven