Van In Episode 2

Van In Episode 2

Rank 363 Gelezen 9 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 23 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Wat heeft de vermeende zelfmoord van een oude man in een rusthuis te maken met een op macht beluste vastgoedmakelaar, een groene partijvoorzitter, een vrouwonvriendelijke communist, een nymfomane juriste, een sicario en de productie van hernieuwbare energie? Van In en Rein Claeys, die voor Europol werkt, belanden in een broeierig avontuur waarbij ieder antwoord een nieuwe vraag oproept. Zet je schrap voor Episode 2, want het gaat ongemeen hard.

Na zijn overbekende Van In-reeks startte Pieter Aspe in 2018 met een nieuwe reeks. Commissaris Van In is nog steeds de protagonist, maar zijn situatie is geheel anders. Van zijn vrouw Hannelore Martens is geen spoor, evenmin als van de kinderen en zijn rechterhand Guido Versavel. Pieter Van In zelf is met pensioen, kan zich niet herinneren wat met zijn geliefden is gebeurd en mist hen heel erg.

Episode 2 is het tweede deel in de reeks die tien boeken zal omvatten. Elk boek is een verhaal op zich, maar wie de tien boeken verzamelt, zal aan het einde de lange rode draad door het verhaal kunnen ontwarren.
WPG Uitgevers Belgie NV
27 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,50 Bestel het e-book € 14,99