Van Rijn en Deniz: detectives (e-book)

Van Rijn en Deniz: detectives (e-book)

Junior   Topics 0
De hartsvriendinnen Rianne van Rijn en Sümeyra Deniz zijn boos: in het dorp gebeuren veel vervelende dingen, waar de politie helemaal niet achteraan gaat. 'Geen prioriteit', krijgen ze te horen. Als midden in de nacht de tuin van Sümeyra's invalide buurvrouw helemaal stukgereden wordt door gemene, grote jongens met scooters en de politie weer niets doet, is voor de vriendinnen de maat vol: ze beginnen een detectivebureau.

Ze gaan de buurvrouw helpen, maar proberen tegelijk nog meer zaken op te lossen. Ze achtervolgen de vrouw van meneer Mons, gaan op zoek naar Westie, de verdwenen puppy van Anja, en zetten tussendoor ook nog de ontvoering van Sümeyra in scène! Rianne vindt het allemaal erg spannend. Wil ze eigenlijk wel detective blijven?

'Van Rijn en Deniz: detectives!', het debuut van Marijke Gehrels, is het eerste deel van een nieuwe doldwaze kinderboekenreeks, vol spanning, humor en vrolijke tekeningen van Marijke ten Cate.
Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar