Van Telle en Teunissen tot Texas en Te Werve

Van Telle en Teunissen tot Texas en Te Werve

Rob Pronk verrast opnieuw met zijn zesde boek over de onvergelijkbaar mooie Haagse Voetbal Historie

De Haagse voetbalarchivaris Rob Pronk is er 24 uur per dag mee bezig: de Haagse Voetbal Historie. Zijn website www.dehaagsevoetbalhistorie.nl krijgt steeds meer bezoekers. En zijn serie boeken wordt ook steeds groter.

Nu verschijnt alweer deel 6 - Van Telle en Teunissen tot Texas en Te Werve - waarin Rob Pronk de lezer met weemoed terugneemt naar het Haagse voetbal van toen. Tal van (bestaande en niet meer bestaande) clubs, personen en gebeurtenissen komen voorbij, zoals HVV, Zwart Blauw, Westerkwartier, RAVA, Cromvliet, Marathon, SVGEB en ADO. Maar ook Wit Blauw RK, DUNO, ODB, Vredenburch, HPSV, DORR, VVP, Wilhelmus, Texas, GONA, Quick Steps, Marine, Erasmus, Te Werve, WIK, Archipel, SVH, HDV, Forum Sport, Duindorp SV, VDS, RKDEO,
JAC, Guus Haak, Wout Pronk, Kees Wenneker, Ronald Telle, Ton Beije, de Celeritas-gebroeders Teunissen, oer-HBS'ers Pim van der Vegt en Ruud Hemmes, Cock Jol, Die Haghe's Kees Groot, Postduiven-icoon Bert Bakker, Henna Gr?¼nholz, RKAVV'er Jan van Leeuwen, KSD-boegbeeld Leen Wolswijk, de Harry de Hartog beker, Ron Cramer, de PGS-familie Van Alem en nog veel en veel meer nostalgische foto's en verhalen waar de Haagse voetballiefhebber maar niet over uitgesproken raakt.
Lifestyle & Vrije tijd
Nederlandse Sportboeken Club