Veel zeggen met weinig woorden

Om pijn
te schrijven
heb je
weinig woorden
nodig
- Jan Arends -
Een eindeloze berg woorden voorhanden, en toch zijn we soms sprakeloos. Want hoe kun je mensen steunen wanneer ze het moeilijk hebben? Wat zijn de ‘juiste’ woorden om te bemoedigen? Welke woorden bieden troost bij ziekte, eenzaamheid, verdriet, scheiding, werkloosheid en andere moeilijke situaties?
Dit unieke citatenboek biedt inspiratie voor als je geen woorden vindt. Majke Jongen maakte weer eens een pracht van een bloemlezing met zinvolle citaten, veelzeggende spreuken, bemoedigende tekstjes en opbeurende gedichten van bekende en onbekende auteurs. Een originele selectie uit poëzie en proza, fictie en non-fictie, grote literatuur en kleine liedjes.
MAJKE JONGEN verstaat de kunst om met weinig woorden veel te zeggen. In Soms is een woord genoeg zocht ze zorgvuldig de mooiste uit om vrienden, familie en kennissen een hart onder de riem te steken.

Is Veel zeggen met weinig woorden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Veel zeggen met weinig woorden