Verdichting der dimensies

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Verdichting der Dimensies

- Het Samenkomen van de Werelden

Wind steekt op, de sfeer is niet minder dan onheilspellend. Enak gebaart ons stil te zijn. De ketenen van de reus reageren op onze nabijheid, fluistert hij. Intenties van redding en verlossing activeren defensiespreuken.

Een gespannen, vijandige energielaag trilt nu rond de berg.

Wij zijn hier al eerder geweest, geeft Ehud zwaarmoedig toe, maar we kregen geen toegang. De tegenmagie in de berg ontwaakt wanneer iemand met gerichte, bevrijdende bedoelingen nadert.

We hopen ditmaal de doorgang te vinden, zegt Enak. Help ons asjeblieft.

°

Deze roman verhaalt over het Oude Volk dat op de Aarde woont – in een andere dimensie dan die van de mensen. Allerlei wezens van het Oude Volk halen de schrijfster uit haar vertrouwde omgeving en openen hun nog grotendeels onbekende wereld voor haar. Voor ze het beseft, zit ze tot over haar oren in verwerkingen – van pijnlijke herinneringen, maar ook van nieuwe, overweldigende ervaringen – die tot een grondige herordening van haar leven zullen leiden.

Maar zal ze zich staande kunnen houden met één voet in de mensenwereld en één voet in die van het Oude Volk? Want het duurt niet lang voor ze volledig meegezogen wordt in de dimensie van deze bijzondere Aardebewoners, zoals Pan. Ook Merlijn en een aantal andere oude bekenden manifesteren zich.

De wereldcrisis in de mensheid trekt hun aandacht. De oproep om alle krachten te bundelen, met het oog op het heropenen van de poorten tussen de werelden, is sterk.

Voel jij je geroepen, lezer, om de verdichting der dimensies in te duiken?

°

Verdichting der Dimensies, dat als standalone gelezen kan worden, rondt een energetische drie-eenheid af. De eerste twee romans zijn Merlijn en het sluiten van de poorten en Kronieken van een Samoerai.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy