Verduivelde zomer

Verduivelde zomer

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 49 Favoriet 0 Recensies 0
De vijftienjarige Vicky kijkt er tegenop om haar vakantie met haar ouders zoals gewoonlijk door te brengen in hun stacaravan in de Ardennen. Ze voelt zich onbegrepen. Op school wordt ze gepest en haar gemoed en punten leden er onder.
Haar vriendinnen, die ze jaarlijks op de camping ontmoet, zijn veranderd en terwijl die in de ban lijken van een knappe, rijke kerel, gaat haar aandacht meer naar de zonderlinge jonge biker Nicolas.
Als Vicky met hem begint op te trekken, ontdekt ze dat de regio gedomineerd wordt door een macabere sekte, die het op haar gemunt heeft. Iedereen lijkt geheimen te hebben en niemand krijgt vat op De Orde van de Zwarte Meester. Het meisje in een pion in een oeroude duivelse cultus, zonder dat ze het beseft.
Haar leven is in gevaar en haar vakantie wordt iets avontuurlijker dan ze verwachtte, zeker als blijkt dat iemand in haar nauwe omgeving een dubbel leven leidt en deel uitmaakt van de sekte, waardoor ze geen toevallig slachtoffer blijkt te zijn.
Voor Vicky begint een strijd tegen het kwade, waar het lot van de wereld van af hangt en waarbij ze de hulp en steun van al wie haar dierbaar is, goed kan gebruiken.

Mijnbestseller.nl
24 augustus 2016