Hoogland Mutanten

De manipulatieve geneeskunde student Lewis Thompson heeft zijn afkomst en connecties mee om zijn toekomst zeker te stellen.
Hij nodigde andere studenten uit via het internet voor een kampeertocht in de Schotse Hooglanden, die niet loopt zoals gepland. Zo zadelen zijn ouders hem op met zijn zeventienjarige zusje Karen en moet hij al snel vaststellen dat iedereen zijn eigen agenda heeft.
De sexy psychologie studente Eve duikt op met haar vriendje Jordan en de eigenzinnige Schotse Gregor denkt van alles het zijne.
Het gezelschap maakt geen goede start en als er gevaarlijke mutanten op een nabijgelegen militaire basis ontsnappen, zal iedereen moeten knokken om te overleven.

Deze huiveringwekkende novelle ben ik in oorsprong als blog op Yoors begonnen.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Hoogland Mutanten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoogland Mutanten