Demonisch spel

Demonisch spel

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 47 Favoriet 1 Recensies 0
Voor Vicky lijkt alle ellende achter de rug, nadat de Orde van de Zwarte Meester lijkt opgerold. Net als ze denkt dat ze een normaal leven kan leiden, wordt ze geconfronteerd met haar nieuwe, super religieuze buurmeisje Melanie.

Damien heeft ondertussen andere zorgen, na de geboorte van zijn dochter. Hij ontdekt dat zijn vader hoogst waarschijnlijk nog in leven is, als er enkele gruwelijke moorden op geestelijken gebeuren, waar hij even van beschuldigd dreigt te worden.

Als het plan van de gruwelijke dokter klopt, ziet het er nog niet naar uit dat de strijd tussen goed en kwaad gestreden is en Damien beseft dat hij zijn vrienden nodig zal hebben, om het ultieme kwaad uit de wereld te houden. Ondertussen maakt hij zich zorgen om zijn verdwenen vriend Pitbull en bekommerd hij zich om diens jongere broer Bart, die op de dool lijkt te zijn en blijkbaar rebelleert tegen regels.

Als uiteindelijk de puzzelstukken in elkaar vallen, komt de gruwelijke waarheid aan het licht en beseft het gezelschap dat ze deel zijn van een groter geheel, als de geesten van overledenen hen komen bezoeken.

Mijnbestseller.nl
30 september 2016