De duivelsmissie

Engeland, 1666
De beruchte heks zwarte Beth wordt met enkele medeplichtigen openbaar verbrand door toedoen van de graaf van Timberstone, die haar verantwoordelijk acht voor alle ellende die zijn familie en land treffen.
Hij beseft niet dat zijn grondgebied een heilige plek is voor heksen en dat de dochter van de verbrande heks haar plan klaar heeft om wraak te nemen. Dit werd voorzien door een mysterieuze, jonge, Schotse magiër en diens Engelse kompaan Edward, die een reputatie heeft als heksenjager.
Ondertussen weet de verleidelijke Isabella het hart van de zoon de graaf op hol te brengen en zijn zussen tegen elkaar op te zetten. Maar is zij wel het grootste gevaar voor het onfortuinlijke graafschap?

Dit verhaal, gebaseerd op een oud concept, is begonnen als blog. Na verschillende ruwe versies online, onder andere op Sweek en Yoors, heb ik besloten het uiteindelijk in boekvorm uit te geven. Een aanrader voor wie houdt van magie, heksen, draken en romantiek.

Recensies (1)

Is De duivelsmissie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De duivelsmissie