Verdwaald en thuisgekomen

Dit boek is grotendeels geschreven tijdens een stevige burn-out. Het schrijven werkte therapeutisch en heeft mij geholpen om alles te verwerken en afscheid te nemen van wat niet (meer) bij mij paste. Alles werd naar en aan het licht gebracht.

Het lezen, aan de kant gooien en herlezen van een 'Cursus in wonderen' zorgde ervoor dat ik een bron vond waaraan mijn ziel zich kon laven.

Die twee dingen samen hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik niet verbitterd en bibberend van angst in de zetel ben gaan zitten. Op een zachte, eindeloos geduldige en vooral liefdevolle manier werd mij de weg naar huis getoond en kon ik mijn hart weer wijd openzetten.

Door dit boek uit te geven wil ik andere mensen inspireren en aanmoedigen. Ik wil mensen laten zien dat schrijven therapeutisch kan werken. Al schrijvend de confrontatie aangaan met je innerlijke demonen, engelen en gidsen, werkt helend en kan ervoor zorgen dat je uiteindelijk weer gaat stralen en datgene gaat doen waarvoor je gekomen bent.

Als één enkel woord of zin je hart raakt. Als één gedachte of citaat je ziel beroert omdat het zich herkend en erkend voelt, heeft dit boek zijn doel bereikt.

Is Verdwaald en thuisgekomen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verdwaald en thuisgekomen