Verhaaltjes voor het slapengaan

Rank 2370 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een oude schoolbel brengt het hoofd van een vader op hol. Een baby met streken. Een knuffel heeft een hekel aan kinderen. Opa leest verschrikkelijke verhaaltjes voor. Een kinderfeestje met vreemde gasten. In de fruitgaard vallen niet alleen appels van de boom. Zes verhalen voor het slapengaan... maar niet voor kinderen. Wel voor papa's en mama's die voor geen kleintje vervaard zijn. Over de auteur Jack Lance is auteur van verschillende mysterieuze thrillers die tot nu toe in dertien talen en meer dan vijfentwintig landen wereldwijd zijn gepubliceerd. Hij wordt gelezen in onder meer het Engels, Chinees, Duits, Spaans, Frans, Russisch, Pools, Indonesisch en het Hebreeuws. Zijn romans, waaronder Vuurgeest en Zone, ademen de sfeer van het werk van Stephen King en Dean Koontz. Van Jacks novelle Nachtogen werd in Hollywood een lange feature speelfilm gemaakt, met de titel Night Eyes. Ook andere van zijn verhalen werden verfilmd.

Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Griezel- en spookverhalen, horror
Suspense Publishing
08 juni 2021
08 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jack Lance

Reacties op: Verhaaltjes voor het slapengaan