Verloochend

Verloochend is het vijfde deel in de succesvolle en adembenemend spannende serie Assassin's creed van Oliver Bowden. Assassin's creed is gebaseerd op Ubisofts fenomenale bestsellergame.
'Ik ben getraind in moorden. Ik ben daar goed in.'
Vanaf zijn jongste jaren is Haytham Kenway getraind in zwaardvechten. Als zijn ouderlijk huis wordt aangevallen, zijn vader wordt vermoord en zijn zus wordt gekidnapt, is Haytham gedwongen zich te verdedigen. Hij zweert wraak om zijn familie. Omgeven door samenzweringen en verraad belandt Haytham in een eeuwenoude strijd tussen Tempeliers en Assassijnen.
De serie Assassin's creed verschijnt in 13 landen. Verloochend is deel 5 in de razendpopulaire serie.

Is Verloochend het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verloochend