Verloren in stilte

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Na het overlijden van haar oma besluit Fee, columniste van een tijdschrift, om haar werk voorlopig dicht bij huis voort te zetten, zodat ze er voor haar opa Ben kan zijn.
Fee schrijft over het leven van mensen en hun bijzonderheden. Vol enthousiasme start ze haar project op het eiland Texel, in het centrum van Den Burg.
Haar eerste ontmoeting met de bewoners van restaurant de Kastanjeboom, over wie haar artikel zal gaan, begint behoorlijk stormachtig.
Vooral de eigenaar, Zack Gallagher, een norse en tegelijkertijd aantrekkelijke Ier, maakt een verpletterende eerste indruk op Fee. Vastbesloten als ze is, wil ze er een sprankelend stuk van maken.
Tijdens haar onderzoek doet ze echter raadselachtige ontdekkingen en niet iedereen is blij met haar speurtocht naar een mooi verhaal.
Dat, samen met plotselinge confrontaties uit haar eigen verleden, doen Fee in een gevaarlijk avontuur belanden.

Een spannende romantische thriller en het eerste deel van de trilogie, die zich op het Waddeneiland Texel afspeelt. Elk boek heeft zijn eigen verhaal, waarin nieuwe hoofdpersonen verwikkeld raken in een gevaarlijk avontuur en tegelijkertijd geraakt worden door de liefde. Ontroerend is de warme, meeslepende rode draad die door deze boekenreeks loopt van het begin tot het einde.

Detective
Spannende boeken algemeen