VERLOREN

Verloren

Rank 268 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 2 Recensies 4
In de ogen van kennissen en vrienden is hij een vriendelijke, vrijgevige man, maar achter zijn charmante uitstraling gaat een leven vol leugens en bedrog schuil. Hij heeft een dochter uit zijn eerste huwelijk, dat drie jaar stand houdt. Naar het kind kijkt hij nauwelijks om.
Wanneer zij volwassen is, krijgt ze zijn aandacht. Maar is dit wel de aandacht die zij wil? Beloftes lijken te mooi om waar te zijn. De familiebanden worden aangetrokken en zij geniet van zijn aanwezigheid. Totdat zij op een belangrijke gebeurtenis totaal wordt genegeerd; ze wordt toch weer wantrouwend.
Pas als ze een interview van hem leest in de krant, waarin keihard staat dat hij géén kinderen heeft, verbreekt ze definitief het contact.
Een paar jaar later ontvangt ze een verontrustend telefoontje van de gemeente, waardoor haar hele wereld op zijn kop staat.
Uitgeverij aquaZZ
21 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50

Lezersrecensies (4)

onwijs goed en gevoelig

door: Sissyhilferink 1 like
Echt wauw dit boek heb ik in een ruk uitgelezen.! De schrijfstijl van saskia is gewoon heel fijn het verhaal is duidelijk leest makkelijk weg en ze bracht t gevoel ook nog heel goed over kortom ik ben verkocht. Dit is echt een must read .!

Wow! Auteur laat zich van een andere kant zien.

door: leesgraag51 1 like
Ik begon een beetje sceptisch aan dit boek, hoewel ik fan ben van de auteur, dit verhaal is toch weer heel anders. Ook bij dit boek kon ik niet stoppen met lezen. Ze beschrijft het verhaal heel duidelijk en is absoluut niet terughoudend. Meer kan en wil ik er niet over zeggen. Ik zou zeggen: Lees...

Weer in 1 adem uitgelezen.

door: Ina de Wilde 1 like
Bewondering voor Saskia van Mieghem hoe dit boek is geschreven, net als voor Altijd Twee kon ik niet stoppen met lezen. Verschillende hoofdstukken blijven emotie geven ookal ken je het verhaal. Dank je wel Saskia dat je je verhaal wilt delen met ons.

Onvoorstelbaar

door: Janette 1 like
Wederom weer goed boek van Saskia van Mieghem. Het verhaal pakt je van af het begin tot het eind. Ik ga niet te veel vertellen ik kan alleen zeggen koop het boek en lees hem zelf. Het is echt weer een aanrader