Gone girl

Rank 5806 Gelezen 860 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 330 Favoriet 61 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 17 Newsroom 3 Lijsten 7 Spots 3 Hebban 1000 674   Topics 0

Ook verschenen onder de titels Donker hart en Verloren vrouw.

Waar denk je aan, Amy? Dat is de vraag die ik tijdens ons huwelijk het meest heb gesteld, hoewel niet hardop, niet aan degene die daar antwoord op zou kunnen geven. Waar denk je aan? Hoe voel je je? Wie ben je? Wat hebben we elkaar aangedaan? Wat gaan we nog doen? Dat zijn vragen die Nick Dunne zichzelf stelt op de morgen van zijn vijfde trouwdag, als zijn vrouw Amy plotseling verdwijnt. De politie verdenkt Nick. Amy's vrienden onthullen dat ze bang voor hem was en geheimen voor hem had. Hij zweert dat het niet waar is. Zijn computer bevat vreemde Google-vragen. Hij zegt dat ze niet van hem zijn. En dan zijn er de verdachte oproepen op zijn mobiele telefoon. Wat is er gebeurd met Nicks mooie vrouw?

Literaire thriller
Meulenhoff Boekerij
15 mei 2012
03 januari 2013

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Paul Wormsbecher

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Gillian Flynn overtuigt en maakt belofte waar.

door: Sander (Hebban Crew) 2 likes

De Amerikaanse Gillian Flynn schreef filmrecensies voor Entertainment Weekly, maar werd vlak voor de verschijning van haar tweede boek wegbezuinigd. Gelukkig voor haar werd haar debuut erg goed ontvangen. Teerbemind werd genomineerd voor verschillende prijzen en bekroond met de Britse Dagger Award....

Reacties op: Gone girl