Veroordeel me

Anne heeft een nieuwe start gemaakt: een nieuwe baan als lerares wiskunde en een ander huis. Het is tijd om het verleden los te laten, en verder te gaan na de mysterieuze dood van haar zoon Chris. Maar opnieuw beginnen blijkt nog niet zo gemakkelijk. Anne en haar man Steven vervreemden steeds meer van elkaar en hun jongste zoon Lars schreeuwt in stilte om aandacht. Maar Anne ziet het niet. Ze gaat op in mijmeringen over Chris, voor wie ook in het nieuwe huis een eigen kamer wordt ingericht en die zich aan het gezin opdringt in de vorm van een enorm portret in de woonkamer.

Daarnaast wordt ze volop in beslag genomen door haar werk. Haar nieuwe klas is onhandelbaar en een van haar leerlingen, Tolga Yerli, lijkt Anne zelfs te stalken. En dan is er nog Arend, een jonge collega voor wie ze meer en meer begint te voelen. Terwijl Anne zich bedreigd voelt door Tolga, beseft ze niet dat ze het gevaar veel dichter bij huis moet zoeken.

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Veroordeel me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Veroordeel me