Verplicht gezellig

Verplicht gezellig

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

In Verplicht gezellig geven Liz Luyben en Iris Posthouwer de slimste tips, trucs en smalltalk om de feestdagen te overleven.

De feestdagen komen er weer aan; de tijd van sinterklaas en Kerstmis, van eindeloze diners en oeverloze nieuwjaarsborrels. Zie jij ook zo op tegen de geijkte gesprekjes tijdens de feestdagen? Gekibbel over surprises of Zwarte Piet, ijzige stiltes tijdens het kerstdiner bij je schoonfamilie, of juist de ene na de andere nieuwjaarsborrel waarbij je niet van die vervelende klant afkomt?

Met Verplicht gezellig helpen trainer Iris Posthouwer en feestfreak Liz Luyben je ongeschonden de feestdagen door. Aan de hand van herkenbare en hilarische voorbeelden bieden ze talloze tips. Bijvoorbeeld om de controle te houden over je stampvolle agenda, kalmer om te gaan met je veeleisende schoonmoeder, moeiteloos van plek te wisselen als je alwéér naast je slaapverwekkende zwager zit, en om gevoelige gespreksonderwerpen in veilig vaarwater te brengen.

Kortom: Verplicht gezellig van Liz Luyben en Iris Posthouwer vertelt je hoe je de verplichte gezelligheid zo feestelijk mogelijk overleeft.

Lifestyle & Vrije tijd
Etiquette